Ruilen / retourneren

Ruilen en retourneren hoort ook bij shoppen. Ben je niet 100% tevreden over je online aankoop, dan doen wij niet moeilijk. Je kunt je artikel(en)binnen de bedenktijd retourneren. Het ruilen/retourneren maken we zo makkelijk mogelijk voor je. Want wij respecteren je besluit en hopen dat we je met een ander artikel wel blij (hebben) kunnen maken.

Niet goed, geld terug
Als je iets hebt besteld in onze webshop, heb je vanaf de dag van ontvangst 14 dagen bedenktijd. Binnen die tijd kun je, zonder opgaaf van redenen, afzien van (een deel van) je aankoop. Een kort berichtje is voldoende. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je artikel(en) retour te sturen, maar wij waarderen het zeer als je dit z.s.m. doet.
De kosten voor het terugsturen naar onze webshop, zijn voor eigen rekening en risico*. Raadpleeg voor de exacte posttarieven de website van het postbedrijf.

*Verpak je retourzending goed en stevig. De sorteermachines van de postbedrijven zijn niet berekend op een kwetsbare inhoud en zullen anders ongetwijfeld schade aanbrengen. Beschadigde artikelen kunnen wij niet vergoeden.

Let op: alleen artikelen die in originele staat en ongebruikt zijn kunnen geretourneerd worden. Losgeknipte strengen kunnen we helaas niet accepteren.

Retourformulier
Als je (een deel van) je bestelling wilt ruilen of retourneren, maak dan gebruik van het retourformulier. Vul het formulier volledig in. Print het daarna uit en stuur het samen met de artikelen retour.
Zodra wij je retourzending ontvangen hebben, betalen wij het bedrag aan je terug. Dit doen wij zo snel mogelijk en uiterlijk binnen twee weken na ontvangst van je retourzending. 

Betreft het een artikel dat je met spaarpunten hebt gekocht? Dan zetten wij jouw punten terug.

Klik hier om het retourformulier te downloaden!

Hopelijk hebben we je zo voldoende geïnformeerd. Mocht je toch nog vragen hebben dan horen wij dat natuurlijk graag.